Friday, October 24, 2008

KONSEP BLOG SAYA

Assalamualaikum w.b.t..

Bersyukur ke hadrat Ilahi kerana dapat juga sy menyiapkan tugasan sy ini..sy memilih nama "cahaya hati" untuk dijadikan tajuk Blog sy kerana ingin mentarbiah hati ini agar cintakan ilmu..Cahaya hati ini adalah satu blog yang berkonsepkan dakwah dan pengetahuan untuk diri sy sendiri dan moga-moga ia menjadi manfaat kepada rakan-rakan.
Dalam blog ini terdapat pelbagai isu yg sy kupas untuk menjadi perkongsian bersama. Sesiapa sahaja berhak dan diberi peluang untuk memberi komen terhadap isu-isu yg sy utarakan. Isu yg sy utarakan dalam blog ini merupakan isu penting untuk dijadikan pedoman kepada sy dan rakan-rakan sekalian. Antara isu sy utarakan seperti isu politik negara kita kini yang semakin hari semakin meruncing. Selain itu, terdapat juga isu berkenaan pembinaan keluarga, pendidikan anak2,ilmu2 Islam,penghayatan Islam dan sebagainya.
Ribuan terima kasiah sy ucapkan kepada Dr.Zulkiple Abd. Ghani kerana memberi ruang dan peluang kepada sy untuk menghasilkan blog ini yang mana ia boleh mendatangkan faedah dan manfaat kepada diri sy dan sahabat2..dan tidak lupa juga kepada sahabat2 yang memberi tunjuk ajar dalam penghasilan blog ini..;)

2 comments:

Ummu Hammaad~ said...

salam...kak husniyah kn...sy link blog akak yep!!syukran..

elaniey said...

mekasih..ni sape ek?